Producenci
Promocje
Profesjonalna mata do jogi Super Kurma (gruba, mocna)
Profesjonalna mata do jogi Super Kurma (gruba, mocna)
209,90 zł 205,00 zł 170,65 zł 166,67 zł

Pas do wiszenia jogicznego

Dostępność: jest
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 95,00 zł 95.00
Cena netto: 77,24 zł
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3
Producent: -
Kod produktu: PW_001

Opis

Obwód pasa:   regulowany klamrą
Szerokość: od 5 do 20 cm
Materiał: syntetyczny z elementami bawełny, stal (klamry), polipropylen (lina))
Opcjonalnie: mocna lina polipropylenowa do podwieszania
Kolor: niebiesko-żółty (pas), biało-niebieski (lina)

 

Uwaga: Pas możesz podwiesić na opcjonalnie dołączonej do zestawu linie. Proponujemy 1 dłuższy kawałek  liny o długości wystarczającej do większości mocowań lub możesz dokupić 2 kawałki liny (2 warianty długości , po 1,5 m lub 2 m każdy) . 

Inny wariant to zakup 2 klasycznych psków do jogi

Uwaga2: Jeśli potrzeujesz inną długość liny - napisz.

O tym, że stanie na głowie uważane jest za królową asan pewnie już wiecie. A to ze względu na niezwykle pozytywne dla zdrowia zalety pozycji odwróconych. Jednak rzadko komu uda się wytrzymać w tej pozycji wystarczająco długo i to bez nadmiernego spinania mięśni. Nie mówiąc o niebezpieczeństwie dla kręgów szyjnych.

Rozwiązanie jest proste. Nasz pas do wiszenia jogicznego i haki we framudze drzwi, uchwyty pod sufitem, drabinki, drzewo w ogrodzie, uchwyty do huśtawki itp.

 

Instrukcja użytkowania pasa do wiszenia jogicznego:

1. Pas należy wyregulować dostosowując go do obwodu swoich bioder. Służy do tego jedna część sprzączki metalowej i 2 pierścienie z tworzywa zabezpieczające przesuw paska. Pas powinien spoczywać na samych biodrach.

2. Należy dodatkowo zaopatrzyć się w 2 paski do jogi z mocnego materiału. Paski mocujemy podwójnie do klamer bocznych pasa (jeden pasek do jednej klamry) a następnie do uchwytu mocującego. Element ten powinien być na stałe przytwierdzony do konstrukcji.

Uwaga: nie zaleca się korzystania z klerki na pasku do jogi. Powinno się zawiązać pasek w węzeł.

3. Wysokość pasa do wiszenia powinna być dobrana eksperymentalnie. Zależy to od budowy fizycznej i proporcji osoby ćwiczącej.

Mniej więcej pas powinien wisieć nieco powyżej linii bioder. Pierwsze wiszenie należy przeprowadzić najlepiej z pomocą drugiej osoby.

4. Po zapięciu tak wiszącego  pasa na biodrach, stajemy mocno na nogach, chwytamy rękami za paski po obu stronach, odchylamy się do tyłu tak jakbyśmy chcieli się położyć na plecach. Następnie nadal się pochylając do tyłu, rozszerzamy mocno nogi  i unosimy je do góry jakbyśmy chcieli zrobić fikołka do tyłu.

5. Wisząc powinniśmy swobodnie dotykać rękami podłoża a głowa powinna być oddalona od niego kilka, kilkanaście cm.

Możemy też podłożyć pod głowę poduszkę jadnak tak, by nie czuć zbyt dużego nacisku.

6. Wisieć należy w pierwszym okresie nauki asany nie za długo. Kilka po paru dniach maksymalnie 5 minut jednorazowo. Jeden , 2 razy dziennie. Następnie można swobodnie wydłużać ten czas.

7. Uwaga: Wychodzenie z asany powinno być ostrożne, natomiast tuż po stanięciu na nogi (nawet bez ściągania pasa) powinno się postać w pozycji stojącej z głową opartą o ścianę , drzwi ok 1 min.

 ------------------------------------------------------------------------------------------

Stanie na głowie uważane jest za królową asan. Posiada jednak pewne wady.

Od czasu jednak pewnego niezwykłego, jogicznego wyjazdu odkryłem "asanę nietoperza", którą uznałem za "królową w koronie". Wystarczy nasz pas do wiszenia, 2 paski do jogi i miejsce do zamocowania. Ruszcie więc głową... i doznawajcie odwróconego olśnienia.

Polecam

elDar

 

Opinie o produkcie (0)

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl